στρωματα νεας γενιάς

Συμμετοχή στην έκθεση "Όμορφο Σπίτι"

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 4η έκθεση 'Ομορφο Σπίτι στο Σ.Ε.Φ.Σας ευχαριστούμε πολύ όλους για την εμπιστοσύνη και το μεγάλο ενδιαφέρον που δείξατε για τα προϊόντα μας!

στρωματα νεας γενιάς

Νέο κατάστημα στην Αργυρούπολη

Η εταιρεία flexystrom, στα πλαίσια της στρατηγικής της ανάπτυξης επέκτεινε το δίκτυο λιανικής, ανοίγοντας νέο κατάστημα στη Λ.Αλίμου 87 στον Άλιμο. Στο νέο κατάστημα μπορείτε να βρείτε μια πλούσια συλλογή από στρώματα, κρεβάτια και μαξιλάρια σε ασυναγώνιστα οικονομικές τιμές. Το εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει. Σας περιμένουμε...!!

στρωματα νεας γενιάς

Νέο κατάστημα στο Περιστέρι

Η εταιρεία flexystrom, στα πλαίσια της στρατηγικής της ανάπτυξης επέκτεινε το δίκτυο λιανικής, ανοίγοντας νέο κατάστημα στη Λ.Θηβών 185 (100m από το μετρό Ανθούπολη) στο Περιστέρι. Το νέο κατάστημα εκτείνεται σε 200τμ όπου μπορείτε να βρείτε μια πλούσια συλλογή από στρώματα, κρεβάτια και μαξιλάρια σε ασυναγώνιστες οικονομικές τιμές.Το εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει. Σας περιμένουμε...!!

στρωματα νεας γενιάς

5 Μυστικά για καλύτερο ύπνο!

Ο ύπνος είναι μια από τις πιο βασικές ανάγκες της ζωής μας που βοηθάει στην υγεία και την ευημερία του ανθρώπου. Όταν έχουμε κοιμηθεί καλά, θα ξυπνήσουμε ανανεωμένοι και έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την καινούργια ημέρα μας. Η εταιρεία flexystrom γνωρίζοντας πως ο καλός ύπνος είναι η "χρυσή αλυσίδα" που κρατά μαζί την υγεία του σώματος, του πνεύματος σας παραθέτει 5 μυστικά για έναν καλύτερο ύπνο:

1. Αποφύγετε τα πάσης φύσεως διεγερτικά (όπως καφές, τσάι, σοκολάτα, αναψυκτικά τύπου cola) τις απογευματινές ώρες. Η καφεΐνη συγκεκριμένα, παραμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα στον οργανισμό και διεγείρει τον εγκέφαλο επηρεάζοντας τους νευροδιαβιβαστές που ρυθμίζουν τον ύπνο.
2. Κλείστε την τηλεόραση και κάθε ηλεκτρονική συσκευή. Μπορεί να σας φανεί χαλαρωτικό να παρακολουθήσετε ένα dvd ή να σερφάρετε στο Ίντερνετ λίγο προτού κοιμηθείτε, αλλά οι ειδικοί λένε ότι η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών πριν τον ύπνο, μπορούν να προκαλέσουν αϋπνίες και υπερένταση.
3. Περιορίστε το βραδινό γεύμα. Ένα αλμυρό σνακ ή γεύμα ακόμα και 2 ώρες πριν τον ύπνο, μπορεί να θέσει σε εγρήγορση το πεπτικό μας σύστημα κρατώντας μας ξύπνιους. Το αλκοόλ επίσης μπορεί να προκαλεί υπνηλία.
4.Διατηρείστε ένα σταθερό ωράριο ύπνου, ακόμη και τα σαββατοκύριακα. Αν κοιμάστε ακατάστατα, το βιολογικό μας ρολόι δεν μπορεί να αναγνωρίσει τις ώρες ανάπαυσης.
5 .Αλλάξτε το στρώμα σας. Αν ξυπνάτε με πόνους στον αυχένα,την πλάτη ή την μέση, αν στριφογυρνάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας τότε μάλλον έχει έρθει η ώρα να αλλάξετε το στρώμα σας .Στην εταιρεία στρωμάτων flexystrom, μπορείτε να βρείτε μια πλούσια συλλογή από στρώματα, που καλύπτουν τις απαιτήσεις του πιο απαιτητικού πελάτη. Τα στρώματά μας φέρουν πιστοποιητικά ποιότητας, είναι κατασκευασμένα από πρώτες ύλες όπως φυσικό latex και memory foam.

στρωματα νεας γενιάς

Συντονιστείτε και Κερδίστε!!!

Κάθε Σαββατοκύριακο η flexystrom σας κάνει δώρο ανατομικά μαξιλάρια μέσα από το παιχνίδι της εκπομπής Αννίτα SOS. Συντονιστείτε στις 17.00 και κερδίστε...!!

μαξιλάρια νεας γενιάς

Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το μαξιλάρι στον ύπνο;

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι γενικά, δεν δίνουν στο μαξιλάρι τη σημασία που πρέπει. Όμως το μαξιλάρι παίζει και αυτό σημαντικό ρόλο στον καλό ύπνο. Τα παλιά ή φθαρμένα μαξιλάρια, μειώνουν την ποιότητα του ύπνου. Είναι αναγκαίο να έχετε πάντοτε ένα μαξιλάρι καλής ποιότητας σε καλή κατάσταση.Το μαξιλάρι είναι σημαντικός παράγοντας του αποτελεσματικού ύπνου, καθώς στηρίζει το κεφάλι και τον αυχένα για πολλές ώρες. Το ακατάλληλο μαξιλάρι μπορεί να οδηγήσει σε ιδιαίτερα ενοχλητικές καταστάσεις όπως είναι ο πονοκέφαλος και το αυχενικό σύνδρομο. Η εταιρεία flexystrom σας προσφέρει μαξιλάρια με memory foam και latex τα οποία στηρίζουν επαρκώς τον αυχένα και διατηρούν το κεφάλι στο ίδιο ύψος με την πλάτη και την σπονδυλική στήλη.

μαξιλάρια νεας γενιάς

Τα στάδια του ύπνου

Αν μέχρι τώρα νομίζατε ότι ο ύπνος μας είναι ενιαίος, μάθετε ότι χωρίζεται σε διάφορα στάδια, τα οποία εναλλάσσονται συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ο ύπνος δεν αποτελεί μια ενιαία κατάσταση, αλλά διακρίνεται σε δύο ποιοτικά διαφορετικές καταστάσεις που εναλλάσσονται: τον ύπνο REM (Rapid Eye Movement, που χαρακτηρίζεται από ταχείες οφθαλμικές κινήσεις) και τον ύπνο non REM (NREM, χωρίς ταχείες οφθαλμικές κινήσεις). Ο NREM ύπνος υποδιαιρείται σε τρία επί μέρους στάδια που αντιπροσωπεύουν τη διαδοχική μετάβαση από τον ελαφρύ στο βαθύ ύπνο.

Κατά τη διάρκεια του ύπνου περνάμε συνολικά από 4 διαφορετικά στάδια:

Στάδιο 1
Είναι η φάση του αρχικού ελαφρύ ύπνου. Τα μάτια κινούνται πολύ αργά και η μυϊκή δραστηριότητα επιβραδύνεται σημαντικά.

Στάδιο 2
Σε αυτό το στάδιο οι κινήσεις των ματιών σταματούν και τα ηλεκτρικά κύματα του εγκεφάλου που καταγράφονται γίνονται πιο αργά. Το στάδιο 2 καταλαμβάνει χρονικά το μεγαλύτερο μέρος του νυχτερινού ύπνου.

Στάδιο 3
Είναι ο ύπνος των βραδέων κυμάτων, που χαρακτηρίζεται και ως βαθύς ύπνος. Κατά τη διάρκειά του εμφανίζονται κύματα που είναι εξαιρετικά αργά και ονομάζονται «κύματα δέλτα». Στο βαθύ ύπνο μειώνεται σημαντικά η μυϊκή δραστηριότητα.

Στάδιο REM ύπνου (ονειρικού ύπνου)
Όταν φτάσουμε σε αυτό το στάδιο, η αναπνοή γίνεται γρήγορη, ακανόνιστη και ελαφριά, ενώ ο ρυθμός της καρδιάς και η αρτηριακή πίεση αυξάνονται.
Τα μάτια παρουσιάζουν απότομες κινήσεις προς διάφορες κατευθύνσεις και οι μύες του σώματος (πλην του διαφράγματος και των οφθαλμοκινητικών μυών) παραλύουν προσωρινά. Κατά τη διάρκεια του σταδίου αυτού βλέπουμε τα όνειρα. Σε αντίθεση με το «παράλυτο σώμα» ο εγκέφαλος στο στάδιο αυτό εμφανίζει έντονη μεταβολική δραστηριότητα.

Συνολικά ο REM ύπνος καταλαμβάνει το 20-25% του νυχτερινού ύπνου, το στάδιο 2 το 50-60%, το στάδιο 3 το 15-20% και το στάδιο 1 το 3-5% του συνολικού χρόνου ύπνου.

Επειδή καλό στρώμα σημαίνει καλός ύπνος, εμπιστευτείτε τα στρώματα FlexyStrom. Είναι ειδικά σχεδιασμένα για το σκοπό αυτό!

μαξιλάρια νεας γενιάς

Ο ύπνος απομακρύνει τις άχρηστες και επιβλαβείς τοξίνες του εγκεφάλου

Προϋπόθεση για έναν καλό ύπνο αποτελεί ένα καλό στρώμα. Τα στρώματα Flexystrom σας εγγυώνται σωστό και υγιεινό ύπνο. Σύμφωνα με επιστημονική έρευνα, ένας καλός ύπνος απομακρύνει τις άχρηστες και επιβλαβείς τοξίνες του εγκεφάλου. Διαβάστε στη συνέχεια του άρθου τα αποτελέσματα της έρευνας.

Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τον ύπνο για να απομακρύνει τις άχρηστες και επιβλαβείς τοξίνες που έχουν συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της ημέρας, επιβεβαιώνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη, που έγινε σε πειραματόζωα, για πρώτη φορά παρέχει άμεσα πειραματικά δεδομένα σε μοριακό επίπεδο, που δείχνουν ότι ο «καθαρισμός» του σκληρά εργαζόμενου εγκεφάλου αποτελεί μια από τις θεμελιώδεις αιτίες ύπαρξης του ύπνου. Η έρευνα έτσι αποκαλύπτει γιατί ο καλός και επαρκής ύπνος είναι αναγκαίος σε έναν οργανισμό.

Η αποτυχία του σωστού καθαρισμού από τις τοξικές πρωτεΐνες μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση ορισμένων εγκεφαλικών νευροεκφυλιστικών ασθενειών, όπως το Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον. Ο ύπνος - κοινό γνώρισμα όλων των θηλαστικών - συνιστά ένα εξελικτικό μυστήριο. Μέχρι σήμερα οι επιστήμονες έχουν λίγο-πολύ επιβεβαιώσει πως διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη μνήμη, στη μάθηση και στη ρύθμιση του μεταβολισμού.

Οι ερευνητές του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου του Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης, με επικεφαλής τη δρα Μάικεν Νέντεργκαρντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Science», σύμφωνα με το BBC και το «New Scientist», ανακάλυψαν πως τα βοηθητικά εγκεφαλικά κύτταρα συρρικνώνονται στη διάρκεια του ύπνου, ώστε να ανοίξουν μεγαλύτερα διάκενα μεταξύ των νευρώνων, επιτρέποντας την απορροή από τον εγκέφαλο των επιζήμιων ουσιών.